Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
(1)
Wypożyczalnia Filia Olcza
(1)
Autor
Baxter-Reynolds Matthew
(1)
Chounlamany Natalia
(1)
Classon Iris
(1)
Hamilton Ross
(1)
Jones Darran
(1)
Kapustka Krzysztof
(1)
McFerran Damien
(1)
Ribbits Sam
(1)
Sleep Drew
(1)
Terzian Rachel
(1)
Thorpe Nick
(1)
Wells Jon
(1)
Włodarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
C#
(1)
Gry komputerowe
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Windows 8
(1)
XAML
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł.: Projektowanie innowacyjnych aplikacji Sklepu Windows przy użyciu WinRT, XAML i C#. .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Filia Olcza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Kompletny przewodnik po najbardziej ikonicznej postaci z gier. Wywiady, omówienie wszystkich klasyków, obszerne artykuły.
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Młodzieżowa MBP w Zakopanem
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 795 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej